Medlem

Så här gör du får att bli medlem och ta del av föreningens aktiviteter!

Som medlem i konstföreningen kommer du få inbjudningar till workshops, föreläsningar och utställningar. Föreningen har också en gång per år utlottning av konstverk som köpts in under året.

Som medlem kan du påverka föreningens aktiviteter. Dels genom att skriva motioner till årsmötet, men också genom att kontakta styrelsen. Styrelsen kommer även att starta arbetsgrupper. Kanske att du vill vara med i någon av dem…

Vill du bli medlem så:

• Fyll i dina uppgifter i formuläret till höger och tryck på ”Skicka”. Din information skickas till föreningens epost-adress.

• Betala in medlemsavgiften a’ 250 SEK för 2024 till bankgiro 336-7778. Glöm inte att skriva din e-postadress när du betalar.

Efter att föreningen mottagit din medlemsavgift så får du ett medlemsnummer, om du inte är medlem sedan tidigare, och en bekräftelse skickas till din epost-adress.